Yakup Çetin

Manavgat'ta Ejder Meyvesi üretimi ve Bozkır Tahinin Altın Susamını yerinde gördük. Bu haftaki gezimizde Antalya ili Manavgat ilçesinde güzel bir gezi düzenliyoruz. Gezginin Rotasının bu haftaki bölümleri; 00:00 - Yolculuk ve Yakılan ciğerlerimiz #Ormanlarımız 01:14 - #Bozkırlı Kadir Alkan abimizle #kedi sohbeti ve akşam 03:08 - #Sokak Çiçekleri ve Coğrafyalar 05:17 - #Sera'da #Ejder Meyvesi #üretimi 13:34 - #Deniz havası ve Sahilden görünümler 16:53 - Akşam gün batımı ve Cuma vakti köy gezisi 19:49 - #Manavgat #Altın #Susamı ve #BozkirTahini hikayesi 22:25 - #Pembe'de #Beyaz Masumca biraz #zakkum çiçekleri Gezinin son sahil gezisi 25:04 - #GezgininRotasi Gezi kapanış sohbeti Gezginin Rotası kanalının bu haftaki gezi güzergahında Antalya ilinin Manavgat ilçemiz var. Bu gezimiz 4-5 günlük bir gezi. İlk önce konakladığımız lokasyonda keşifler yapıyoruz ve sahilde mevsimin son Deniz keyfini yapıyoruz. Gezginin Rotasında bu haftaki bölümümüzde eskiden Muz Serası olan ama şuanda çok popüler olan Ejder Meyvelerinin üretim seralarını ziyaret edeceğiz. Artık insanlar Seralardan Muz fidanlarını söküp Ejder Meyvesi üretimine başladılar. Ejder meyvesi Ekonomik olarak birim alandan maksimum kazanç sağlıyor. Üreticilerinde bu alternatif ürüne yönelmesinin bir numaralı nedeni bu. Herkesin memleketi kendine güzel ama başka bir memlekete gidince kendi coğrafyamızla kıyaslama yapmadan geçemiyoruz. Bu gezimin en çok önemsediğim noktalarından biriside bu gezimizde Manavgat Altın susamının üretim tarlasında hasat edilmiş susam fidelerinin kuruma işleme tutulduğu noktada susam tarlasında ziyaret ettik. Susamın Manavğat2ta üretilip Bozkır'da Tahin olma serüvenine kısada olsa değindik. Az laf çok iş misali buyurun arkadaşlar videomuzu seyire Kanalımıza abone olarak bizlere destek olursanız seviniriz. İyi günler. #Gezgi #yakupcetincom #manavgat #Antalya #AltinSusam #ManavgatSusami #EjderMeyvesi #GeziGünlükleri