Köy'de Huzurlu Hayatın Dağ Evine gittik - Ocak başında bol sohbet ve Türküler Dinledik.

Yakup Çetin

Merhaba arkadaşlar bugünkü gezimizde Sorkun köyümüzdeyiz ve Sorkun köyünün içinde dee değilde doğasının içinde @KÖYDE HUZURLU HAYAT ustamızın Dağ evindeyiz. Uzun zamandır abimizin dağ evindeki emeklerini youtube üzerinden takip ediyor ve gitmek için zaman kolluyorduk ve sağ olsun bizi misafir etti zamanından çaldık ve Dağ evi için dağ'a tırmandık. Sarı sonbaharın güzelliğinde olunca bu yolculuk Dağ Evinin doğallığına essiz bir güzellik kattı. Sağ olsunlar bugün ki gezimizde @köyde hayat var - seyit ali kartal kardeşimizin babası ve @Engin uysal Güldağı kardeşimizin babası vardı. Dağ evinde ocak yanında ocak başında sohbet edecek abilerimizide bulunca bolca sohbet ettik ve bol demli çayımızı yudumladık. Bir taraftan dağ evinde suva işleri yaparken bir yandanda bize yemek yaptı. Usta adam olunca her yönüyle ikramlarda bulundu. Açıkçası biz keyf alarak ziyaret ettik ve çekimler yaptık umarım sizlerde beğenirsiniz. Doğa'da hayat var, Doğa'da huzur var. Gezginin Rotasının bu haftaki durakları; 00:00 - Bahçelerde bostanlar söküldü artık kökenler yakılıyor. 00:34 - Sevimli ve yaramaz Kaz sürüsünün sesleri. 01:02 - Minik Köpek ve Güttüğü üç koyun. 01:48 - Bahçe arığı ve tahta köprü. 03:07 - Köyde Huzurlu Hayat hanesine geldik. 03:29 - Düştük Dağ Evi için yollara. 04:00 - Susadım Çeşmeye içmez olaydım :) 04:38 - Dağ Yolunda giriş sohbeti. 05:52 - Sarı Sonbaharın içine dağ yolculuğu. 07:19 - Kalbe şifa dalından Alıç yolduk. 11:38 - Diklemesine rampa zorlu dağ tırmanışı. 12:57 - Köyde Huzurlu Hayat Dağ Evine geldik. 15:10 - Dağ Evinde iç mekan gezisi. 15:42 - Dağ Evi camları ve toprak sıvadaki havan ayak izi. 19:18 - Şanlı Bayrağımız Dağ başında dalgalanıyor. 20:21 - Dağ Evinde ocak başında ateş yakıldı. 22:53 - Dağ Evi için Toprak kazıp taşıyoruz. 26:40 - Ocak başında yemeğimiz için hazırlıklar. 29:14 - Dağ Evinin dışarıdan görünümü. 32:44 - Kara isli demlikte çay faslı başladı. 34:38 - Ocak Başı Çay ve koyu muhabbet. 37:17 - Güldağı Emmiyle Dünyanın en güzel gözlüsünü ziyaret. 39:51 - Seyit Ali Kartal'ın Babasından Dağ'da Türkü. 50:00 - Harç Karmaya başladık. 56:35 - Dağ Evinin Taş Duvarları sıvanıyor. 58:13 - Dağ Evinden sorkuna doğru iniyorum. 01:02:33 - Sorkun'da evlerin içindeyiz. 01:03:57 - Köy çeşmesinden bir su içtik. 01:08:08 - Dağ Evinden veda sohbeti. Biz bugün çok güzel bir gün geçirdik, bu güzellikleri sizlere aktarmaktan memnunuz. Sizlerde; paylaşımlarımızı izleyerek, beğeni ve yorum yaparak ve birde paylaşım yaparak bu güzelliklere ortak oluyorsunuz. Hepinize sonsuz teşekkürler. Kanalımıza abone olup, içeriklerimize yorum yapıp ve beğenilerle destek olursanız sevinirim. Kanalımıza destek olmak için https://ift.tt/GkBOMRN adresinden diğer sosyal medya hesaplarımızdan da takibe alabilirsiniz. Herkese hayırlı günler, Selamlar sevgiler.😊🙋‍♂️ Kısaca Felsefemiz ; "Doğa'da Kaybolmak, Kendini bulmaktır" ® Yakup Çetin (ElementX) #DağEvi #SeyitAliDağEvi #Zorluyollar #KöyHayatı #KöydeHuzurluHayat #Sorkun #Konya #OcakBaşı #Yaylalar #Sonbahar #yaylahayatı #Türkü #Muhabbet #DoğalYaşam #Naturel #İnsanHikayeleri #GezgininRotasi #DağTavşanı #köygezileri #Doğadainsan #GezginRotalari #yöreyehas #yoreyehas #Doğa #köyHayatı #Orman #DoğalYaşam #yaylalar #trekking #yakupcetincom #Keşfet #elementx #Turkey #Keşfet