Köyde Huzurlu Hayat Dağ Evinde Seyit Ali Kartal'la beraber nostaljik Akşamlı Pazar Kampı.

Yakup Çetin

Merhaba arkadaşlar bugünkü gezimizde Sorkun köyümüzde ki Youtuber abimiz Köyde Huzurlu Hayat'ın Dağ evine misafir olacağız. Dağ evinde misafir olunca Köyde Hayat var Seyit Ali Kartal kardeşimizde geldi beraberce Dağ evinde gün geçirip nostaljik Akşamlı Pazar Kampı yaptık. Köylerde bağ bahçe işlerinin başladığı yazdan kalma bir günde başlayan yolculuğumuz sonrasında çıkan Rüzgar'la yoğunlaştı ve akşam saatlerinde hafiften çileyen güzel bir Pazar günü etkinliği oldu. Bugünkü gezimizde açıkçası biz keyf alarak bu mekanları ziyaret ettik ve çekimler yaptık umarım sizlerde beğenirsiniz. Doğa'da hayat var, Doğa'da huzur var. Gezginin Rotasının bu haftaki durakları; 00:00 - Dağ evine doğru yeni orman yolundan yolculuk. 07:21 - Dağ Evine geldik Çiğdemler bizi karşıladı. 09:48 - Dağ Evi en son geleli gerçekten güzelleşmiş. 10:31 - Abimizden Manzaraya karşı el yapımı sütlaçlı sohbet. 13:47 - Ocak Başı yakılıyor. 14:32 - Dağ Evinde gürül gürül yanan ocak başında sohbet ederiz. 18:20 - Seyit Ali Kartal kardeşimizde dağ evine çıktı. 21:09 - Köyde Huzurlu Hayat abimiz Dağ evi menüsünü yapıyor. 27:57 - Dağ Evinde Seyit Alinin Kurt macerasını dinliyoruz. 32:14 - Dağ evinde enfes yemeğimiz hazırlandı. 36:23 - Şimdi Dağ evinde çay vakti. 38:13 - Vakit Akşam vakti karanlık çöktü ışıklar yandı. 38:45 - Mum ışığında çaylarımızı afiyetle yudumluyoruz. 43:45 - Kapanış sohbetimizi yapıp düşüyoruz dönüş yoluna. Biz bugün çok güzel bir gün geçirdik, bu güzellikleri sizlere aktarmaktan memnunuz. Sizlerde; paylaşımlarımızı izleyerek, beğeni ve yorum yaparak ve birde paylaşım yaparak bu güzelliklere ortak oluyorsunuz. Hepinize sonsuz teşekkürler. Kanalımıza abone olup, içeriklerimize yorum yapıp ve beğenilerle destek olursanız sevinirim. Kanalımıza destek olmak için https://ift.tt/WG48ufk adresinden diğer sosyal medya hesaplarımızdan da takibe alabilirsiniz. Herkese hayırlı günler, Selamlar sevgiler.😊🙋‍♂️ Kısaca Felsefemiz ; "Doğa'da Kaybolmak, Kendini bulmaktır" ® Yakup Çetin (ElementX) #asmr #Yemek #DağEvi #SeyitAliKartal #Rüzgar #Kamp #Doğa #Köydehuzurluhayat #Kış #köyhayatı #DoğalYaşam #Naturel #GezgininRotasi #köygezileri #Doğadainsan #GezginRotalari #Doğa #köyHayatı #Orman #DoğalYaşam #yaylalar #trekking #yakupcetincom #elementx #Turkey #Keşfet